Garrett Välijäähdytin Kenno Air-Air (681 x 264 x

Tuote on lisätty ostoskoriin!

Product image

Jatka ostoksia
Siirry kassalle

Kaikki tuotekehitys tapahtuu tiloissamme, joka sijaitsee Nykvarnassa Tukholmassa


Garrett Välijäähdytin Kenno Ilma-Ilma (681 x 264 x 102 mm) - 950 HV ryhmässä Moottori / Viritys / Garrett Välijäähdytin Kennot / Ilma-Ilma Välijäähdytin Kenno, Garrett @ do88 AB (848054-6021)
Garrett Välijäähdytin Kenno Ilma-Ilma (681 x 264 x 102 mm) - 950 HV
Garrett Välijäähdytin Kenno Ilma-Ilma (681 x 264 x 102 mm) - 950 HV
Garrett Välijäähdytin Kenno Ilma-Ilma (681 x 264 x 102 mm) - 950 HV
Garrett Välijäähdytin Kenno Ilma-Ilma (681 x 264 x 102 mm) - 950 HV

Garrett Välijäähdytin Kenno Ilma-Ilma (681 x 264 x 102 mm) - 950 HV

Tuotenro: 
848054-6021
465.85 EUR
Määrä: 
  • Nopeat toimitukset
  • Turvallinen osto
  • 14 pv avoin osto

Garrett huippuluokan yleisjäähdyttimen kennot jotka käyttää edistynyttä Aerospace-tekniikkaa. Olitpa sitten rakentamassa välijäähdytintä kilpailu tai katuautoa varten, Garrett on selvä valinta, jos haluat alan johtavaa tekniikkaa. Välijäähdyttimet tarjoavat kestävän jäähdytystehon nykypäivän äärimmäisten moottoreiden tuottamille korkeille ahtopaineille ja lämpötiloille.

Garrettilla on yli 75 vuoden kokemus välijäähdyttimistä (intercooler) ja heitä pidetään alan arvostettuna toimijana välijäähdyttimen suunnittelussa ja toiminnassa, tästä syystä Garrett on itsestään selvä valinta monille autoteollisuuden johtaville nimille.

Garrett käyttää välijäähdyttimen kennoissa levy- ja tankotekniikkaa (bar and plate). Garrett-välijäähdyttimen kennossa käytetyt tangot (bar) ovat paljon ohuempia kuin useimmat muut valmistajat voivat tarjota. Näillä ohuilla tankoilla on erittäin positiivinen vaikutus jäähdytyspintaan, painoon ja painehäviöön kennossa. Jäähdytyselementit ovat edistyksellinen korkean offset-koostumus, jolla on suuri tiheys ja jonka on osoitettu alentavan imulämpötilaa erittäin tehokkaasti.

Jokainen kenno on mitoitettu tietylle teholle, mikä helpottaa valikointia!

Yleensä kannattaa aina käyttää niin suurta kennoa kuin mahdollista, niin kauan kuin kuitenkin pystyt valmistamaan oikein suunniteltut päädyt. Ilma-Ilma välijäähdyttimille on tietysti myös erittäin tärkeää, että se saa paljon ilmavirtaa kennon läpi. Hyvin suunnitellun välijäähdyttimen tavoitteena on että saa tasaisen ahtoilmavirtauksen päätyjen ja kennon kautta joka jäähdyttää ahtoilmaa ja alentaa painehäviötä. Kun viitataan painehäviöön, se on tosiasia, että ahtopaine on alempi välijäähdyttimen jälkeen kuin mitä se on jäähdyttimeen mennessä. Näin se on, mutta hyvin kehitetty kenno ja päädyt antaa pienemmän painehäviön. Sivupäädyt ovat usein optimaalisimmat sekä virtauksen jakautumiselle että painehäviön alentamiselle, mutta monissa tapauksissa tämä ei ole mahdollista ajoneuvon tilarajoitusten vuoksi.

Välijäähdyttimen suojaamiseksi tärinältä ja lämpölaajenemiskuormituksilta suosittelemme, että välijäähdytin asennetaan kumisilla tärinänvaimentimilla.

* Hevosvoima ilmoitettu normaaleissa käyttöolosuhteissa. Maksimi hevosvoima potentiaali voi olla suurempi kuin luetellut arvo.

Tämän välijäähdyttimen kennon mitat ovat tämän piirustuksen ja teknisen taulukon mukaiset:


A (Hot Flow): 681 mm
B (No Flow): 264 mm
C (Cold Flow): 102 mm
Malli: Ilma-Ilma
Hevosvoimaa (*): 950 hv
Paino: 10,38 kg