GFB, dv+ TMS Kierrätys venttiili | og900 - Saab - Mallikohtaise

Tuote on lisätty ostoskoriin!

Product image

Jatka ostoksia
Siirry kassalle

Tuotekehitys tapahtuu tiloissamme, joka sijaitsee Nykvarnassa Tukholmassa

Nopeat toimitukset suoraan varastoltamme
Pätevä asiakastuki
Nopia toimitus
Asiakastuki
SPRING SALE ENDS IN:

GFB, dv+ TMS Kierrätys venttiili

199.86 EUR / 169.88 EUR
Tuotenro: 
T9301
 
Lisää ostoskoriin
  • Nopeat toimitukset
  • Turvallinen osto
  • 14 pv avoin osto

Lähdöt: 25mm sisäänmeno ja ulostulo

Alipainelähtö: 5mm

Väri: Musta anodisoitu niille jotka ovat mieluummin herättämättä liikaa huomiota!

Avoin tai kierrättävä: 100% kierrättävä

dv+:

  • Kehitetty TMS  edut
  • Jousi ja esijännityssäätö antaa maksimi dumppi nopeuden
  • CNC koneistettu alumiini ja messinki rakenne valmistettu Austraaliassa!
  • Anodisoitu viimeistely antaa kestävyyttä ja ulkonäköä
  • Alipaineliittimen voi kiertää neljään eri asentoon
  • Kestää rajattomia ahtopaineita!
  • Ei vaadi huoltosarjoja

Paras valinta:

  • Kehitetty korvaamaan alkuperäisen Bosch:in varoventtiilin (dump venttiilin) autoihin niin kuin Audi, Ford, SAAB ja VW mutta GFB:en TMS eduilla!
  • Tavallinen syy "menetettyyn" paineeseen trimmatuissa autoissa on juuri vuotavat alkuperäiset varoventtiilit, varsinkin vanhemmissa autoissa.

Sisältävät osat:

  • dv+ kierrätävä varoventtiili
  • Asennusohjeet miten säädät jousen esijännityksen(englanniksi)

Mitä tarkoittaa TMS?

Mikä on TMS? GFB "Turbo Management System" on se termi jota GFB käyttää heidän varoventtiileistä jotka ovat erikoisesti kehitetty vähentämään turbon viivettä. Testit osoittaa että TMS toiminto mahdollistaa moottorin palaamaan maksimi painetehoon jopa 30% nopeamin kuin vakio varoventtiili vaihteen vaihdossa*.

(* Kuva esittää miten ahtopaine kasvaa 1:sen ja 2:sen vaihteen välissä Nissan CA18DET autossa jossa on T28 turbo (ahtopaine on mitattu imusarjan puolelta). GFB TMS parannus antaa 30% nopeamman palautuksen maksimi painetehoon, joka pienen ajan antaa 40% korkeamman paineen, katso 0,44 sekunnin kohdalla kuvassa).


Usein kysytyt kysymykset:

Mikä on maksimi ahtopaine jota voin käyttää GFB dumppi venttiilin kanssa?

Ihan niin korkean kuin haluat! Kaikki GFB dump venttiilit on suunniteltu ja muotoiltu niin että voit käyttää niin korkeaa painetta että on enemmän todellista että räjäytät letkut ennen kuin venttiili alkaa vuotamaan. Männän muoto antaa täydellisen tiivistyksen. Meidän venttiilit on testattu 7,5 bar:in paineella tehtaalla (jos onnistut räjäyttämään meidän venttiilin niin haluamme todella kuulla siitä!).

Miten säädän jousijännityksen sopimaan eri ahtopaineille?

Ei sun tarvitse! Täyskaasulla paine on ihan sama männän kummallakin puolella, niin sillä ei ole väliä mikä paine sinulla on koska paine tasapainoittuu itsestään. Venttiilin jousi tarvii sen tähden hyvin pienen paineen että se sulkeutuu. Jousiesijännitystä käytetään vastaamaan ALIPAINE signaalia autossa. Ajatus on että mäntä olisi kiinni pelkästään tyhjäkäynillä. Tällä tavoin kuin löysäät kaasun niin jousi neutralisoituu ja paine voi vapaasti aukaista männän.


Miksi valikoisin GFB dump venttiilin:

Enemmän voimaa - Meidän kestää painetta, kestääkö sinun?

Vakio dumppi venttiilit ovat yleisesti tunnettu vuotamaan tai hajoamaan, varsinkin vanhetessa ja kovemmalla paineella. GFB TMS dumppi venttiili tulee kestämään mitä vaan painetta syötät sille 24/7 ja eikä vaadi huoltoa tai varaosia!

Parempi reaktio - pienemmällä turbon viiveellä!

GFB TMS on kehitetty erikoisesti pienentämään turbon viivettä ja testit osoittaa että TMS toiminto mahdollistaa moottorin palaamaan maksimi painetehoon jopa 30% nopeamin kuin vakio varoventtiili vaihteen vaihdossa!

Parempi ajettavuus - Tasaisempi toiminta kuin alkuperäisellä!

Vakio dumppi venttiileillä on taipumus vaikuttaa joko ihan avoinna tai suljettuna. Tämä voi aiheuttaa ärsyttävää ''turbo surge'' moottoritie vauhdeissa, joka vaatii jatkuvaa kaasumäärän korjausta jotta voisi ylläpitää tasaista vauhtia. GFB TMS dump venttiili eliminoi kokonaan tämän ongelman ja tekee ajamisen helpommaksi.

Lisukkeet:

Viimeksi näytetty: