do88 Etu vesijäähdytin välijäähdyttimelle, BMW G-Series / Totyota GR Supra A90 | | do88.fi

Tuote on lisätty ostoskoriin!

Product image

Jatka ostoksia
Siirry kassalle

Tuotekehitys tapahtuu tiloissamme, joka sijaitsee Nykvarnassa Tukholmassa

Nopeat toimitukset suoraan varastoltamme
Pätevä asiakastuki
Nopia toimitus
Asiakastuki

do88 Etu vesijäähdytin välijäähdyttimelle, BMW G-Sarja / Toyota GR Supra A90

733.83 EUR
Tuotenro: 
WC-400
 
Lisää ostoskoriin
  • Nopeat toimitukset
  • Turvallinen osto
  • 14 pv avoin osto
Tuotteen kuvaus

Paranna B58 Gen 2 -moottorisi suorituskykyä do88 Performance Front Mount Heat Exchanger -laitteella!

B58-moottori verrattuna F80 M3/M4 S55
B58-moottorilla on samankaltaisuuksia F80 M3/M4-mallien S55-moottorin kanssa, koska molemmissa moottoreissa on vesitiivis latausilman jäähdytin yhdistettynä lämmönvaihtimiin (vesiradiaattorit) auton etuosassa. Nämä radiattorit jäähdyttävät vettä, joka virtaa latausilman jäähdyttimen läpi, vesi hajottaa lämpöä latausilmasta ennen kuin se tulee moottoriin. Pääero on B58:n nestemäinen latausilman jäähdytin, joka on integroitu sisääntuloputkiin, kun taas F80 S55:n jäähdytin on erillinen yksikkö moottorin päällä.

B58 Charge Air Cooling Systemin haasteet
Yleinen ongelma viritetyissä B58-moottoreissa on latausilman jäähdytysjärjestelmän nopea lämpeneminen, erityisesti radan päivinä. Korkeat sisääntuloputken lämpötilat saavat ECU:n vähentämään tehoa tai siirtämään auton vikaan. Jopa innostunut katuajo voi saada ECU:n vetämään ajoituksen ja vähentämään tehoa korkeiden sisääntuloputken lämpötilojen vuoksi.

Ratkaisumme
On selvää, että tähän järjestelmään tarvitaan lisääntynyttä jäähdytyskapasiteettia estämään lämpeneminen. Osa ratkaisustamme on do88 Performance Front Mount -lämmönvaihdin. do88 Performance Front Mount -lämmönvaihdin on suunniteltu tarjoamaan lisääntynyt jäähdytyskapasiteetti, estämään lämpeneminen. Siinä on:

  • 80% suurempi ydinmäärä kuin alkuperäinen laite (vakio).
  • Kaksirivinen ydin, joka on 48mm paksu, lisää jäähdytyspintaa 36%.
  • Quad-pass-layout, joka sallii veden kulkea radiaattorin neljä kertaa kahden sijaan, maksimoiden ytimen pinta-alan käyttö.
  • Hieman korkeampi 5mm ympäristön siipi korkeus (verrattuna OE:hen 4,4mm), varmistaen hyvän ilmavirtauksen moottorin radiaattoriin huolimatta lisääntyneestä ydinpaksuudesta.
  • Kokonaan alumiinista valmistettu, TIG-hitsatut loppusäiliöt.
  • Kasvanut nestekapasiteetti (2,6 litraa lisää) optimaaliseen lämmön haihdutukseen.

Asennus
Lämmönvaihdin sisältää kiinnityspisteet OE-vaihteiston jäähdyttimelle ja molemmille OE-kivisuojille. OE-muovisen radiaattorin asennuskehyksen leikkaaminen on tarpeen sovittaakseen suuremman do88 Performance Front Mount -lämmönvaihtimen (katso asennusohje).

Sopii

Toyota GR Supra MK5 (A90 A91)
Moottori: B58
Vuosimallit: 2020 -

BMW 2' M240i M240iX (G42)
Moottori: B58
Vuosimallit: 2022 -

BMW 3' 320i 330i 330iX (G20 G21)
Moottori: B48 / B46
Vuosimallit: 2018 -

BMW 3' M340i M340iX (G20 G21)
Moottori: B58
Vuosimallit: 2018 -

BMW 4' 430i 430iX (G22 G23 G26)
Moottori: B48 / B46
Vuosimallit: 2021 -

BMW 4' M440i M440iX (G22 G23 G26)
Moottori: B58
Vuosimallit: 2021 -

BMW Z4 20i 30i (G29)
Moottori: B48 / B46
Vuosimallit: 2018 -

BMW Z4 M40i (G29)
Moottori: B58
Vuosimallit: 2018 -

OE viite / Korvaa
17118666811
16400-WAA03

Lisukkeet:

Viimeksi näytetty: