AUDI SEAT SKODA VW 1.8 / 2.0 TSI (MQB) Teho-Välijäähdytin | TT

Tuote on lisätty ostoskoriin!

Product image

Jatka ostoksia
Siirry kassalle

Tuotekehitys tapahtuu tiloissamme, joka sijaitsee Nykvarnassa Tukholmassa

Nopeat toimitukset suoraan varastoltamme
Pätevä asiakastuki
Nopia toimitus
Asiakastuki

AUDI SEAT SKODA VW 1.8 / 2.0 TSI (MQB) Teho-Välijäähdytin

Tuotenro: 
ICM-300-Br
 
Määrä: 
  • Nopeat toimitukset
  • Turvallinen osto
  • 14 pv avoin osto
Kampanja:
Määrä:
0
Kampanjan alku:
Kampanjan loppu:
Tuotteen kuvaus

Teho-välijäähdytin Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!

Tämä on do88:n ihan oma kehittämä teho-välijäähdytin joka on helppo asentaa!


Suuret edut do88:n välijäähdyttimellä (VW Golf GTI alkuperäiseen jäähdyttimeen):
- Kennon tilavuus: 15347cm3 (7719cm3), do88 99 % isompi!
- Aktiivinen jäähdytys alue: 2692cm3 (2573 cm3), 5% isompi!
- Ilmavirta 0,15bar/2,18psi painehäviöllä: 455CFM (310 CFM), do88 47% korkeampi!
- Ilmalämpötila jäähdyttimen jälkeen(samat koeolosuhteet): 24°C (36°C), do88 12°C alempi!
- Sopii suoraan alhaalla määriteltyihin automalleihin!

Tämä välijäähdytin on rakennettu tarjoamaan parasta jäähdytystehoa vaativissa olosuhteissa. Kokonaan alumiinista valmistettu, keskeytymättömät hitsit takaavat luotettavuutta ja kestävyyttä. Laajennettu kennon tilavuus parantaa jäähdytystehoa ja laskee imuilman lämpötilaa. Luonnollisesti koska tämä on do88:n kovalaatuinen ja tehokas tuote, olemme tehnyt perusteelliset testit kehitysvaiheessa, jotta saavutetaan paras mahdollinen suorituskyky. Emme tee kompromisseja missään suhteessa!
Käytettävissä tila on niin pitkälti optimoitu kuin se on vain mahdollista asennettavaksi alkuperäiseen paikkaan.

Olemme todella ylpeitä siitä, että olemme onnistuneet valmistamaan 99 % suuremman kennon ja ero on kyllä huomattava. Moottori vetää paremmin kaikilla kierroksilla ja kestää kovaa toistuvaa kiihdytystä kehittämättä lämpöä. Käsitys siitä, että välijäähdyttimen vaihto on tarpeen vasta silloin kuin moottoriin on lisätty merkittävästi tehoja ei ole totta mutta on kuitenkin hyvin ylellinen luulo asiakkaiden ja autoihmisten kesken.

Kuumina Ruotsin kesäpäivinä, toistuvaa kiihdytystä ja innokas ajelu tai jopa ihan normaali ajo lämpimillä ilmastoalueilla saa moottorin tuottamaan vaarallisen korkean ahtoilman jopa ihan normaalissa ja ei viritetyssä autossa. Jäähdytysteho alkuperäisissä välijäähdyttimissä on monesti selvästi ala-arvoinen joka vaikuttaa moottoriin ja sen tehoon. Lämpö on poistettava, muuten luvattu teho vähentyy huomattavasti, kun painat kaasua. do88:n välijäähdytin takaa sen, että teho säilyy ja on siellä aina kun tarvitset!

Huolehdi moottoristasi, valitse do88!

Sopii
VW Golf (MK7, MK7.5)
Vuosi mallit: 2013-
Mallit: GTI, R, Clubsport, ED40, Golf, Sportwagen
Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI

VW Passat (3G)
Vuosi mallit: 2015-
Moottori: 1.8 / 2.0 TSI

VW Tiguan (MK2)
Vuosi mallit: 2016-
Moottori: 2.0 TSI

VW Arteon
Vuosi mallit: 2017-
Moottori: 2.0 TSI

VW Jetta GLI (MK7)
Vuosi mallit: 2019-
Moottori: 2.0 TSI

Audi A3 / S3 (8V)
Vuosi mallit: 2012-
Moottori: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI
HUOM! Muovikehys, johon välijäähdytin on asennettu, vaatii modausta.
Klikkaa tästä nähdäksesi, mitä muutoksia tarvitaan.

Audi TT / TTS (8S)
Vuosi mallit: 2015-
Moottori: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI
HUOM! Muovikehys, johon välijäähdytin on asennettu, vaatii modausta.

SEAT León / Cupra (MK3)
Vuosi mallit: 2013-
Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI
HUOM! Muovikehys, johon välijäähdytin on asennettu, vaatii modausta.
Klikkaa tästä nähdäksesi, mitä muutoksia tarvitaan.

SEAT Ateca / Cupra (MK1)
Vuosi mallit: 2016-
Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI
HUOM! Muovikehys, johon välijäähdytin on asennettu, vaatii modausta.

Skoda Octavia / VRS (MK3)
Vuosi mallit: 2013-
Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI
HUOM! Muovikehys, johon välijäähdytin on asennettu, vaatii modausta.

Skoda Superb (B8)
Vuosi mallit: 2015-
Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI
OE viite / Korvaa

5Q0 145 803N
5Q0 145 803P

Lisukkeet:

Viimeksi näytetty: