Palautus ja reklamaatiot

Tuote on lisätty ostoskoriin!

Product image

Jatka ostoksia
Siirry kassalle

Tuotekehitys tapahtuu tiloissamme, joka sijaitsee Nykvarnassa Tukholmassa

Nopeat toimitukset suoraan varastoltamme
Pätevä asiakastuki
Nopia toimitus
Asiakastuki

Tervetuloa do88:n palautus ja reklamaatio portaaliin

Lue tämä info huolellisesti ja täytä sitten lomake.
Tarkat ehdot palautuksille ja reklamaatioille löydät kohdista 7 ja 8 yleisistä ostoehdoista
Jos olet ostanut tuotteen joltakin jälleenmyyjältämme, ota ensin yhteyttä heihin.

Emme hyväksy palautuksia mittatilaustuotteille, kuten leikatuille letkuille tai lämpösuojille.

Toimi näin:
Kun olet täyttänyt lomakkeen ja lähettänyt sen, odota palautuksen hyväksyntää.
HUOMIO! Hyväksytty palautus edellyttää, että tuote on käyttämätön ja että lähetät tuotteen takaisin vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessa.

Jos palautus hyväksytään, tulosta palautuksesta saamasi sähköposti ja liitä se palautettavien tuotteiden kanssa.

Muista, että sinä olet vastuussa palautuslähetyksen riskistä, tähän riskiin kuuluu muun muassa se, että tuote vaurioituu tai katoaa kuljetuksen aikana. Jos päätät lähettää tuotteesi kirjeenä, sitä ei voida jäljittää. Siksi suosittelemme pakettitoimitusta. Muista kirjoittaa "PALAUTUS" paketin lähetys viiteruutuun. Se yksinkertaistaa ja nopeuttaa työtä, kun paketti saapuu meille.

Olet vastuussa kaikista laskuista/maksuista, kunnes ne on hyvitetty. Lasku/maksu hyvitetään, kun olemme vastaanottaneet tavaran.
Jos annat sen erääntyä, sinulle ei hyvitetä muistutus- ja/tai perintäkuluja.

Hyväksytyn palautuksen/reklamaation tapauksessa, lähetä tavarat hyvin pakattuina osoitteeseen:

do88 AB
Skälbyvägen 14
155 35 NYKVARN
SWEDEN

Tarkastuksen jälkeen hyvitämme täyden arvon, mikäli tavarat ovat alkuperäisessä kunnossa.


HUOM! Älä lähetä mitään meille ennen kuin olet saanut hyväksynnän!