Palautusten ja reklamaatioiden käsittely

Tuote on lisätty ostoskoriin!

Product image

Jatka ostoksia
Siirry kassalle

Tuotekehitys tapahtuu tiloissamme, joka sijaitsee Nykvarnassa Tukholmassa

Nopeat toimitukset suoraan varastoltamme
Pätevä asiakastuki
Nopia toimitus
Asiakastuki

Palautusten ja reklamaatioiden käsittely


Takaisin sisällysluetteloon


Alla kuvataan do88:lta ostettuja tuotteita koskevien palautusten ja reklamaatioiden käsittely.
Löydät reklamaatioajat myös alla olevasta taulukosta.

 

Reklamaatioajat

Reklamaatiotyyppi

Reklamointiaika

Minne reklamoidaan

Pakkaus näkyvästi vioittunut

Välittömästi tavaraa vastaanotettaessa

Luovutuspaikka

PostNord

DHL

do88 AB

Piilevä virhe

Kolmen päivän kuluessa

do88 AB

Puutteellinen sisältö

Kolmen päivän kuluessa

do88 AB

DHL:n asiakaspalvelun puhelinnumero:
Yritysasiakkaat - 030 45 345
Yksityisasiakkaat - 030 45 346

Kun sinulla on kysymyksiä ja tarvitset apua lähetyksen tilaan, toimitukseen ja noutoihin liittyen.
Puhelun hinta sekä lanka- että matkapuhelimesta soitettaessa:
8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min tai 8,4 snt/min (yksityisasiakkaiden numero), alv 24 %.

Reklamaation do88:lle voi tapahtua seuraavasti:

  • Kotisivu: Palautus ja reklamaatiot
  • Puhelin: 09 348 98 86
  • Sähköposti: info@do88.fi
  • “Minun tilini” Kirjaudu kotisivulla omalla käyttäjätunnuksella ja salasanallasi ja valitse
                                   “Palautus” tai “Reklamaatio”

 

  1. Tee ilmoitus suoraan toimittajalle (näkyvä vaurio).
  2. Tee ilmoitus do88 AB:lle
  3. Ilmoita tilausnumero ja kerro, onko kyseessä palautus vai reklamaatio.
    Kuvaile asiasi.
  4. do88 AB hyväksyy tai hylkää palautuksen/reklamaation.
  5. Jos palautus hyväksytään, lähetä tavarat hyvin pakattuina osoitteeseen:
    do88 AB
    Skälbyvägen 14
    155 35 NYKVARN
    SVERIGE
Kun palautetut tavarat on tarkastettu, ne hyvitetään täydestä arvosta, jos tavarat ovat alkuperäisessä kunnossa.