Audi RS3 8V Intercooler | RS3 - Audi - Mallikohtaiset | do88.fi

Tuote on lisätty ostoskoriin!

Product image

Jatka ostoksia
Siirry kassalle

Tuotekehitys tapahtuu tiloissamme, joka sijaitsee Nykvarnassa Tukholmassa

Nopeat toimitukset suoraan varastoltamme
Pätevä asiakastuki
Nopia toimitus
Asiakastuki

Audi RS3 8V 8Y Intercooler MERA

1615.72 EUR
Tuotenro: 
ICM-420
 
Lisää ostoskoriin
  • Nopeat toimitukset
  • Turvallinen osto
  • 14 pv avoin osto
Tuotteen kuvaus

Päivitä Audi RS3 8V:n suorituskykyä do88:n suorituskykyvälijäähdyttimellä!

Suunniteltu suoraksi OEM:n korvaajaksi, sarjamme sisältää valtavan 97mm paksun välijäähdyttimen, joka on optimaalisesti arvioitu Garettin toimesta jopa 1000hp:lle! Koe merkittävä teho- ja vääntömomentin nousu, kiitos suunnittelumme, joka takaa maksimoidun ilmavirran ja huomattavasti viileämmät sisääntuloputken lämpötilat. Täydellinen korkean suorituskyvyn ja radalla käytettävien autojen, tämä sarja on lippusi todelliseen suorituskykyyn.

Suurin este RS3:n suorituskykyvälijäähdyttimen suunnittelussa on OEM törmäyspalkki, joka usein rajoittaa sekä fyysistä kokoa että ympäristön ilmavirtaa välijäähdyttimelle. Siksi olemme päättäneet suunnitella uuden kromi-molybdeeniteräksen törmäyspalkin, jonka putkien halkaisija on 40mm (1 5/8”). Se asennetaan aivan kuten OEM-yksikkö, mutta sallii rajoittamattoman ympäristön ilmavirran ja tilan asentaa massiivinen välijäähdytin. Tämä kaikki säilyttäen kiinnityspisteet ACC-mukautuvalle vakionopeudensäätimen tutka-anturille ja ympäristön lämpötila-anturille. Luonnollisesti muodollista törmäystestiä ei ole suoritettu, ja se ei ehkä täytä tieliikenteen laillisuusstandardeja, mutta tämän törmäyspalkin kestävyys tekee siitä ihanteellisen niille, jotka rakentavat korkean suorituskyvyn radan autoa.

Välijäähdyttimen ytimemme, joka on suunniteltu arvostetun Garrett Motorsportin toimesta, hyödyntää edistynyttä ilmailutekniikkaa. Tiheästi pakatut, ohuet jäähdytyslamellit muodostavat 97 mm paksun ytimen, joka tarjoaa tehokkaan lämmönsiirron, varmistaen näin optimaalisen suorituskyvyn. Ilmavirtaus ytimen yli on tehokkaasti jaettu ainutlaatuisesti suunniteltujen, vapaamuotoisten valettujen loppusäiliöidemme kautta. Monien CFD-analyysien, 3D-tulostusten ja ilma-virtauspenkkien testien jälkeen olemme hiottaneet suunnitelman, joka tarjoaa maksimaalisen ilmavirran. Muoto seuraa toimintaa tässä - 80mm koneistetut liitoksemme ylittävät huomattavasti OEM-suunnittelun, poistaen pullonkaulat ja sallien korkean tehon tuotot. Tietojemme perusteella uskomme, että do88 on ainoa merkki, joka on mennyt yli ja yli suurentamalla letkuliitäntöjä pullonkaulojen poistamiseksi.

Tämä välijäähdytin on osa MERA-valikoimaamme. MERA, kuten enemmän, tarkoittaa enemmän jäähdytystä, parempaa ilmavirtaa ja enemmän suorituskykyä. Yksinkertaisesti, MERA!

Yhteensopivuuden suurempien liitosten kanssa varmistaa sarjaan sisältyvät silikoniletkut, jotka liittyvät OEM:n latausputkiin. Loppusäiliöiden hitsaus ytimeen suoritetaan huolellisesti do88:n tiloissa Ruotsissa, takaten huippulaadun.

Koska OEM:n välijäähdytin jää usein suorituskyvyltään jälkeen viritysautoissa, päivitys on välttämätön. Riippumatta siitä, onko autosi OEM:n ahtopaineissa tai korkeaviritteinen, välijäähdytinsarjamme parantaa huomattavasti suorituskykyä OEM:n välijäähdyttimeen nähden.
Kovissa jäähdytystehokkuustesteissämme suljetulla lentokentällä näimme paitsi valtavan sisääntuloputken ilman lämpötilan alenemisen, myös Dragy, jonka olimme asentaneet autoon, näytti 100-200km/h kiihtyvyysajan vähenemisen puoli sekuntia välijäähdyttimemme ollessa paikallaan!

OMINAISUUDET:

  • Kasvanut ydintilavuus: 118% suurempi kuin OEM. 18102cm3 verrattuna OEM 8307cm3!
  • Kasvanut aktiivinen jäähdytysalue: 80% suurempi jäähdytysalue, 1866 cm2 verrattuna OEM 1038 cm2!
  • Alemmat sisääntuloputken ilman lämpötilat samanlaisissa olosuhteissa: 23°C verrattuna OEM 55°C. Vaikuttava 32°C alhaisempi! Tarkat luvut löytyvät diagrammeista tuotekuvien alla.
  • Kasvanut ilmavirtaus, pienempi paineenpudotus: @ 0,125 bar / 1,81 psi paineenpudotus: 526 CFM (432 CFM), 22% korkeampi! Tarkat CFM-arvot löytyvät diagrammeista tuotekuvien alla.
  • Korkeatiheys, moottoriurheiluluokan Bar&Plate ytimet Garrettista, pystyvät käsittelemään 1000hp.
  • Ainutlaatuiset 3D, vapaamuotoiset valetut loppusäiliöt.
  • Helppo asennus, ei tarvita muutoksia (paitsi TT RS:ssä)
  • Kromi-molybdeeniteräksinen törmäyspalkki, joka ei estä ympäristön ilmavirtaa.

Kasvata Audi RS3 8V:n suorituskykyä do88:n suorituskykyvälijäähdytinsarjalla!

Sopii
Audi RS3 Sportback (8V)
Vuosimallit: 2016-
Moottori: 2.5 TFSI /  362hv / CZGB

Audi RS3 Sportback/Sedan (8V)
Vuosimallit: 2017-
Moottori: 2.5 TFSI /  400hv / DAZA

Audi RS3 Sportback/Sedan (8Y)
Vuosimallit: 2021-
Moottori: 2.5 TFSI /  400hv / DNWA
OE viite / Korvaa
8V0145803B
8V0145746B
8V0145745B
8V4807109B

Lisukkeet:

Viimeksi näytetty: