BMW F8X M2C M3 M4 Etu vesijäähdytin välijäähdyttimelle | F8X M2

Tuote on lisätty ostoskoriin!

Product image

Jatka ostoksia
Siirry kassalle

Tuotekehitys tapahtuu tiloissamme, joka sijaitsee Nykvarnassa Tukholmassa

Nopeat toimitukset suoraan varastoltamme
Pätevä asiakastuki
Nopia toimitus
Asiakastuki

BMW F8X M2C M3 M4 Etu vesijäähdytin välijäähdyttimelle

535.30 EUR
Tuotenro: 
WC-350
 
Lisää ostoskoriin
  • Nopeat toimitukset
  • Turvallinen osto
  • 14 pv avoin osto
Tuotteen kuvaus

do88-suorituskykyjäähdytin välijäähdytysjärjestelmälle, suunniteltu helpoksi asennukseksi BMW M2C / M3 / M4 F8X -autoosi

S55-turbomoottori, joka käyttää BMW M2C / M3 / M4 F8X -autoja, käyttää yläpuolista vesijäähdytteistä välijäähdytintä “tavallisen” ilmajäähdytteisen välijäähdyttimen sijaan. Tässä järjestelmässä olevalla jäähdytysnesteellä on oma erillinen jäähdytyspiiri, joka koostuu kahdesta rinnakkain kytketystä jäähdyttimestä ja pumpusta. Näistä kahdesta rinnakkain kytketystä jäähdyttimestä suurempi on keskimmäisen jäähdytysmoduulin etuosassa ja toinen pienempi oikeanpuoleisen pyöränkaaren edessä.

Veden lämpötilan alentaminen tässä piirissä on suoraan verrannollinen parantuneeseen latausilman jäähdytykseen (alempi IAT). Tästä syystä on tärkeää, että tässä järjestelmässä on korkean suorituskyvyn jäähdyttimet, jotta IAT pysyy mahdollisimman alhaisena ja vakiona kovassa ajossa. Kaikissa testeissä, jotka olemme suorittaneet koko BMW F8X M2C/M3/M4 -tuotevalikoimamme kehityksen aikana, näemme selvästi, miten huipputeho on suoraan verrannollinen IAT:hen (sisäänottolämpötila).

Suunnitellessamme paranneltua suorituskykyjäähdytintä aloitimme 3D-skannaamalla M3 Competition -auton keskimmäisen jäähdytysmoduulin etuosan. Tämä antoi meille tarkan 3D-mallin käytettävissä olevasta tilasta laajentaa ydintä. Koska tämä jäähdytin on keskimmäisen jäähdytysmoduulin etuosassa, olemme optimoineet etualueen / paksuuden / siiven erittelyt maksimoimaan jäähdytystehon, mutta samalla sallimaan riittävän ilmavirran muiden jäähdytyskomponenttien läpi sen takana. On kriittistä suunnitella jäähdytin muiden eteen järjestelmänäkökulmasta sen sijaan, että optimoisi vain yhden osan ja jättäisi muut ylikuumentumaan riittämättömän ilmavirran vuoksi.

Lopullinen suunnittelumme on 32 mm paksuinen yhden rivin ydin, jossa on monikanavaiset putket. Olemme säilyttäneet OE-tyylisen kaksinkertaisen virtausasettelun, joka mahdollistaa jäähdytysnesteen virtaamisen ytimen läpi kahdesti ennen kuin se poistuu jäähdyttimestä. Suunnittelumme kasvattaa ytimen korkeutta 166 mm:llä ja paksuutta 5 mm:llä, mikä kaikki yhteensä johtaa 48 %:n kasvuun etupinnalla ja massiiviseen 75 %:n kasvuun ytimen tilavuudessa.

Nämä parannukset ovat testeissämme johtaneet 5°C IAT:n alenemiseen yhdistettynä sivulle asennetun jäähdyttimen päivitykseen.

Kaikki tämä kova työ johtaa tuotteeseen, joka jollakin tavalla todella parantaa ajoneuvosi suorituskykyä, oli kyseessä sitten vakioauto tai voimakkaasti muokattu hirviö! Radalla, kadulla, raitilla, tämä jäähdytin on todellinen kumppanisi!

Merkitsevät edut do88-jäähdyttimessä (varastossa verrattuna):
- Suurempi ytimen tilavuus: 8498cm3 (4843cm3), 75% suurempi!
- Suurempi etupinta-ala: 2656cm2 (1794cm2), 48% suurempi!
- Matalampi jälkijäähdyttimen ilman lämpötila samanlaisissa olosuhteissa: 34°C (39°C), 5°C alempi!*
- Korkean tehokkuuden ydin, jossa on 7 mm:n siipikorkeus monilamelittaisessa muotoilussa.
- Monikanavaiset ydinputket.
* Mitattu 240 km/h täydellä kaasulla kiihdyttäessä 0-240 km/h lentokentällä. Molemmat testit suoritettiin samana päivänä samanlaisissa olosuhteissa.

Sopii

BMW M2 Competition
Vuosimallit: 2019-2020
Malli: F87

BMW M3 / M3 Competition
Vuosimallit: 2015-2018
Malli: F80

BMW M4 / M4 Competition / M4 GTS / M4 CS
Vuosimallit: 2015-2020
Malli: F82 F83

OE viite / Korvaa

17112284608

Lisukkeet:

Viimeksi näytetty: