BMW F8X M3 M4 Sivu vesijäähdytin välijäähdyttimelle | F8X M2C M

Tuote on lisätty ostoskoriin!

Product image

Jatka ostoksia
Siirry kassalle

Tuotekehitys tapahtuu tiloissamme, joka sijaitsee Nykvarnassa Tukholmassa

Nopeat toimitukset suoraan varastoltamme
Pätevä asiakastuki
Nopia toimitus
Asiakastuki

BMW F8X M3 M4 Sivu vesijäähdytin välijäähdyttimelle

764.75 EUR
Tuotenro: 
WC-360
 
Lisää ostoskoriin
  • Nopeat toimitukset
  • Turvallinen osto
  • 14 pv avoin osto
Tuotteen kuvaus

do88-suorituskykyjäähdytin välijäähdytysjärjestelmälle, suunniteltu helpoksi asennukseksi BMW M3 / M4 F8X -malliin

S55-turboahdettu moottori, BMW M3 / M4 F8X -malleissa, käyttää yläpuolista vesijäähdytteistä välijäähdytintä sen sijaan, että käyttäisi “tavallista” ilmajäähdytteistä välijäähdytintä. Tässä järjestelmässä olevalla jäähdytysnesteellä on oma erillinen jäähdytyspiiri, joka koostuu kahdesta rinnakkain kytketystä jäähdyttimestä ja pumppusta. Näistä kahdesta rinnakkain kytketystä jäähdyttimestä suurempi sijaitsee keskijäähdytysmoduulin etuosassa, pienempi toinen sijaitsee oikeanpuoleisen pyöränkaaren edessä.

Veden lämpötilan alentaminen tässä piirissä tarkoittaa suoraan parantuneen ahtoilman jäähdytystä (alempi IAT). Tästä syystä on tärkeää, että tässä järjestelmässä on korkean suorituskyvyn jäähdyttimiä, jotta IAT pysyy mahdollisimman alhaisena ja vakiona kovassa ajossa. Kaikissa testeissä, jotka olemme suorittaneet BMW F8X M3 / M4 -tuotevalikoimamme kehityksen aikana, näemme selvästi, kuinka huippuvoima on suoraan verrannollinen IAT:hen (imuilman lämpötila).

Suunnitellessamme päivitettyä suorituskykyjäähdytintä aloitimme 3D-skannaamalla tilan oikean pyöränkaaren edessä M3 Competition -mallistamme sekä puskurin kanssa että ilman. Tämä antoi meille tarkan 3D-mallin käytettävissä olevasta tilasta, johon voimme rakentaa jäähdyttimemme. Havaitsimme, että tämän jäähdyttimen kokoa voitiin kasvattaa huomattavasti sekä etupinta-alaltaan että paksuudeltaan, jos suunnittelimme myös uuden ilmakanavoinnin jäähdyttimen ja puskurin välille.

Lopullinen suunnittelumme sisältää 68 mm paksuisen kaksirivisen kennon, jossa on monikanavaiset putket. Olemme säilyttäneet alkuperäisen OEM-tyylisen yksisuuntaisen virtausasettelun. Suunnittelumme laajentaa kennon korkeutta ja paksuutta 28 mm:llä, kaikki tämä yhteensä lisää etupinta-alaa 18 % ja kennotilavuutta valtavat 100 %. Jotta tämän massiivisen jäähdyttimen asentaminen olisi mahdollista, suunnittelimme kauniin hiilikuituilmakanavoinnin, joka on valmistettu prepeg-materiaalista autoklaaviprosessissa. Jäähdyttimellämme on helppo asennus OEM-jäähdytyslinjojen kanssa.

Näillä parannuksilla testeissämme saavutettiin 5°C:n IAT-alennus yhdistettynä sivuasennettuun jäähdyttimen päivitykseemme.

Kaikki tämä kova työ tuottaa tuloksena tuotteen, joka tavalla tai toisella todella parantaa ajoneuvosi suorituskykyä, olipa kyseessä sitten vakioauto tai voimakkaasti muokattu hirviö! Radalla, kadulla, tämä jäähdytin on todellinen kumppanisi!

Merkitsevät edut do88-jäähdyttimellä (vertailuluvut vakioon):
- Suurempi kennotilavuus: 3393 cm3 (1693 cm3), 100 % suurempi!
- Suurempi etupinta-ala: 499 cm2 (423 cm2), 18 % suurempi!
- Alhaisempi jälkijäähdytysilman lämpötila samanlaisissa olosuhteissa: 34°C (39°C), 5°C alempi!*
- Korkean tehokkuuden kenno, jossa on 8 mm:n lamellikorkeus monilouhittuun muotoiluun.
- Monikanavaiset kennoputket

* Mitattu 240 km/h täydellä kaasulla kiihdyttäessä 0-240 km/h lentokentällä. Molemmat testit suoritettiin samana päivänä samanlaisissa olosuhteissa.

Sopii

BMW M3 / M3 Competition
Vuosimallit: 2015-2018
Mallit: F80

BMW M4 / M4 Competition / M4 GTS / M4 CS
Vuosimallit: 2015-2020
Mallit: F82 F83

OE viite / Korvaa

51748054266
17112284604

Lisukkeet:

Viimeksi näytetty: