do88 Teho-Välijäähdytin, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58) | G80 G87, S58 (M2 M3 M4) - BMW - Mallikohtaiset | do88.fi

Tuote on lisätty ostoskoriin!

Product image

Jatka ostoksia
Siirry kassalle

Tuotekehitys tapahtuu tiloissamme, joka sijaitsee Nykvarnassa Tukholmassa

Nopeat toimitukset suoraan varastoltamme
Pätevä asiakastuki
Nopia toimitus
Asiakastuki

do88 Teho-Välijäähdytin, BMW M2 M3 M4 G80 G82 G87 (S58)

2935.70 EUR
Tuotenro: 
ICM-450-K
 
Lisää ostoskoriin
  • Nopeat toimitukset
  • Turvallinen osto
  • 14 pv avoin osto
Tuotteen kuvaus

Coming soon!


Paranna S58-moottorisi suorituskykyä do88:n Charge Cooler -säiliöllä!

Tausta
S58-moottori, joka esiteltiin G80/82 M3/M4 2021+:ssa, on osoittautunut todelliseksi helmeksi, kykenevä korkeisiin tehoihin ja erinomaiseen luonteeseen. Kuitenkin muutamat heikkoudet tarvitsevat huomiota, sekä suorituskyvyn että luotettavuuden osalta. S58 on varustettu vesijäähdytteisellä charge cooler -jäähdyttimellä, joka on yhdistetty etupuolella sijaitsevaan lämmönsiirtimeen (vesiradiattori). Lämmönsiirrin jäähdyttää veden, joka kiertää charge air coolerin läpi, mikä auttaa hajottamaan lämpöä latausilmasta ennen sen saapumista moottoriin.

Haasteet tehdaskomponenteissa

Latausilmajäähdytin on integroitu S58:n imusarjaan, mikä tekee siitä monimutkaisen ja tiheän rakenteen, joka vaatii tarkkuutta suunnittelussa ja toteutuksessa meiltä jälkimarkkinatuottajana. Tämä suunnittelu, joka yhdistää välijäähdyttimen imusarjaan, on tehokas; kuitenkin sen suorituskyky on heikentynyt putki- ja lamelliytimen vuoksi, joka on kiinnitetty termoplastisiin säiliöihin puristamalla. Nämä puristusliitokset ovat nousseet merkittäväksi heikkoudeksi, useiden vikojen ilmetessä vain hieman tehdastason boostin yläpuolella.

Viritettyjen S58-moottoreiden omistajat kohtaavat usein nopean lämpökyllästymisen ongelman latausilmajäähdytysjärjestelmässä, erityisesti kun ajoneuvoa käytetään radalla. Korotetut sisääntuloputken ilman lämpötilat voivat saada ECU:n vähentämään tehon tuottoa tai jopa vaihtamaan auton vikatilaan.

Lisäksi tehdasasennettu suorasuihkutusjärjestelmä, sen ilmeisistä eduista huolimatta, ei sovellu järjettömän korkeisiin hevosvoimateholukemiin tai etanolijoustovoimankäyttöön. Enemmän polttoainetta voidakseen ruiskuttaa, monet kääntyvät muokkaamaan vakioimuputkea poraamalla reikiä porttisuihkuttimille.

Kuten usein on, tehdaskomponentit voivat muodostaa rajoittavia tekijöitä pyrkiessäsi korkeisiin teholukemiin, erityisesti ilmavirran osalta. Tehdas (OE) imusarja on sellainen komponentti, joka ei ainoastaan rajoita ilmavirtausta vaan myös aiheuttaa merkittävän riskin halkeamisesta korkean boostin tasoilla, johtuen sen muovirakenteesta.


do88 ratkaisu

Bar&Plate-ydin
Säiliömme sisältää Bar&Plate-suunnittelun ilmavesiytimen, joka sisältää tiiviisti pakatut jäähdytyslamellit, tarjoten erinomaista lämmönsiirtoa. Ydin on tarkasti 127 mm (5 tuumaa) paksu, maksimoiden sen tehokkuuden tälle erityiselle sovellukselle. Ytimemme on huomattavasti 62 prosenttia suurempi kuin vakio! Sekä ilman että veden lamellien ominaisuudet on huolellisesti arvioitu saavuttamaan ihanteellinen tasapaino optimaalisen jäähdytyksen ja ilmavirran välillä.

Innovatiivisesti suunnitellut valusäiliöt
Latausilma ja jäähdytysvesi jaetaan tasaisesti ytimen läpi huolellisesti suunniteltujen valusäiliöiden kautta. Näiden säiliöiden kehittäminen sisälsi kattavan prosessin, mukaan lukien 3D-skannaus, useat suunnitteluiteraatiot seurattuna laskennallisella virtausdynamiikka (CFD) analyysillä ja 3D-tulostuksella, ennen lopullisen prototyypin saavuttamista. Valitsimme valusäiliöt CNC-koneistuksen sijaan. Valaminen mahdollistaa monimutkaiset muodot, jotka palvelevat paremmin haluttua toimintoa. Meille maksimaalinen suorituskyky menee bling-tekijän edelle!


Avainominaisuudet

Monipuolinen säiliösuunnittelu: Polttoaineen ruiskutuksesta tehomuutoksiin
Säiliömme ulostulotankki on esiasetettu majoittamaan lisävarusteena porttisuihkuttimia. Mittatilaustyönä valmistettu polttoainesäiliö, jossa on naaras AN-8 -kierteet, sisältyy, mikä asentuu helposti ulostulotankkiin. Suunnittelimme sen yhteensopivaksi Injector Dynamics ID1050x-34-14 tai Bosch EV14 (lyhyt) polttoainesuihkuttimien kanssa. Jos päätät olla käyttämättä porttisuihkutusta, tarjoamme suihkuttimen sokeatulpat mukavuutesi vuoksi. Lisäksi jokaisessa sylinterin juoksijassa ulostulotankissa on 1/8” NPT-portti, sopiva typpioksidille tai metanoliruiskutukselle - yleisesti käytetty tehomuutos S58-moottorille (tiivistystulpat sisältyvät).

Lisämittaus- ja alipaineliitännät
Integroitu säiliön ulostulotankin sivuun, do88 on sisällyttänyt 3-portin alustan suoraan valamiseen. Tämä ominaisuus tarjoaa joustavuuden mitata lisäparametreja tai toimia ylimääräisenä alipainelähteenä. Jos päätät olla käyttämättä näitä kolmea 1/8” NPT-porttia, tiivistystulpat toimitetaan mukana tulevassa laitteistopaketissa.

Edistynyt lämmönhallinta
Imusarjan mukana toimitetaan erityinen lämpöbarrieriväliosa, joka on suunniteltu eristämään alumiininen imusarja johtavalta lämmönsiirrolta sylinterinkannelta. Tämä este tehokkaasti alentaa sisääntuloputken ilman lämpötiloja (IAT´s), parantaa latausilmajäähdyttimen tehokkuutta ja auttaa minimoimaan lämpökyllästymisen ongelman. Toisin kuin OE muovinen imusarja, do88:n imusarja on valmistettu alumiinista, joka kestää korkeampia boost-paineita. Lämpöbarrieriväliosa vähentää johtavaa lämmönsiir toa, joka on tyypillistä alumiinikomponenteille. Väliosa sisältää vahvan tiivisteen, joka on saavutettu mittatilaustyönä valmistetuilla korkealaatuisilla FKM-silikonitiivisteillä. Nämä O-renkaat on asennettu tarkkuuskoneistettuihin uriin tiukan istuvuuden saavuttamiseksi. Tämä lähestymistapa tarjoaa huomattavasti paremman tiivisteen verrattuna muihin kilpailijoiden menetelmiin, jotka usein luottavat vähemmän luotettaviin tiivistysaineisiin.


Tuotetiedot:

  • Käyttää korkean suorituskyvyn, Bar&Plate, ilmavesivälijäähdytintä, 127 mm (5”) paksu.
  • Alemmat sisääntuloputken ilman lämpötilat identtisissä olosuhteissa: XX°C verrattuna OEM XX°C. Tarkat luvut löytyvät diagrammeista tuotekuvien alla.
  • Lisää ilmaa moottorille, vähemmän vastapainetta ja parempi ilmavirtaus! Ilmavirtaus 0,1 bar / 1,45 psi paine-erolla: XXX CFM (XXX CFM), XX% korkeampi! Katso diagrammi tuotekuvien alla.
  • Huippuvoiton kasvu X hv! Mitattu autolla XXX Stage X (BMW X).
  • Suurin keskialueen teholisäys XX hv!
  • Suurin vääntömomentin kasvu XX Nm!
  • Suunniteltu SolidWorksilla käyttäen laskennallista virtausdynamiikkaa (CFD).
  • Helppo pääsy irrotettavaan öljynsuodattimeen nopeita öljynvaihtoja varten - ei tarvetta poistaa imusarjaa jokaisen öljynvaihdon yhteydessä.
  • Integroitu sensorialusta, jossa on kolme 1/8″ NPT-porttia lisäparametrien mittaamiseen (tiivistystulpat sisältyvät).
  • Polttoainesäiliö sisältyy lisävarusteena yläsyöttöporttisuihkutukseen.
  • Polttoainesuihkuttimen tulpat jokaiselle sylinterin juoksijalle sisältyvät.
  • Yksittäiset 1/8″ NPT-portit jokaisen sylinterin juoksijan päällä typpioksidille tai metanoliruiskutukselle (tiivistystulpat sisältyvät).
  • Plug-and-play -suunnittelu, katso asennusohje.
  • Pakettiin sisältyvät kaikki välttämättömät kiinnikkeet eri komponenteille, kuten johtosarjoille.
  • Lämpöbarrieriväliosa sisältyy, suunniteltu eristämään alumiininen imusarja johtavalta lämmönsiirrolta sylinterinkannelta.
  • Mittatilaustyönä valmistetut korkealaatuiset FKM-silikonitiivisteet sisältyvät sekä lämpöbarrieriväliosalle että imusarjalle (yhteensä 12 kpl).
Sopii
BMW M2 (G87)
Moottori: S58
Vuosimallit: 2023 - 202X

BMW M3 / M3 Competition / M3 CS (G80)
Moottori: S58
Vuosimallit: 2020 - 202X

BMW M4 / M4 Competition / M4 CLS (G82)
Moottori: S58
Vuosimallit: 2020 - 202X
OE viite / Korvaa
17518092584

Lisukkeet:

Viimeksi näytetty: